top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תTalia Berger spivak

סיפור מהסטודיו שלי, סיפור מהחיים

לפני מספר חודשים הוזמנתי להעביר הרצאה במרכז שהוא בית לאנשים מתחום האימון והטיפול על גווניו, על איך לשדרג את הניראות של העסקים שלהם בדיגיטל.


אחת מהנשים שבאו להרצאה שלי, שרון כליף חסון, מדריכת הורים ויועצת משפחתית שמנחה קבוצות להורים ומשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים, פנתה אלי, ציינה שהיא צריכה דף נחיתה לקבוצות הליווי שלה וגם ציינה שיש לה נסיון לא טוב עם דפי נחיתה.

ממרום 25 פלוס שנים נסיון בעיצוב גרפי, אני יודעת להרגיש די אינטאיטיבית אם יש/יהיה לי חיבור עם לקוחות מתענינים - ולגביה - הייתה לי הרגשה נהדרת!

אז החלטנו לעבוד יחד על דף הנחיתה.


למרות התחושה הנהדרת שלי, התהליך היה רחוק מלהיות חלק. סקיצה ראשונה שעשיתי לא התקבלה טוב. הצבעים לא היו מדויקים, הוכנסו יותר מדי תמונות, הטקסט - היה מאד מאד ארוך ומשהו לא עבד בו אבל שרון לא רצתה לקצר כי הכל חייב להיות שם - תחושת קרייסיז אפפה את הפרויקט... אבל בתוך תוכי הרגשתי שאנחנו נפצח את זה והיא תקבל דף נחיתה שהיא תיהיה הכי שביעת רצון ממנו.


הגשתי סקיצה שנייה. לרוב אני נותנת זמן ללקוח לעבור, לרכז תיקונים והערות ואז לחזור אלי. פה עבר זמן, הרבה זמן מאז שהגשתי את הסקיצה השנייה עד שקיבלתי תגובה, ואותה קיבלתי רק כשאני גיששתי ובדקתי מה המצב...

מהצד של שרון קיבלתי תחושה שהיא קרובה להרמת ידיים, שדף הנחיתה הזה שלה יצטרף לאלו הקודמים שלא צלחו...

למרות שהרבה מהתקשורת שלי עם לקוחות במהלך עבודה נעשה בוואצאפ והמייל, החלטתי שהפעם אני לא מסתפקת בהתכתבות - שזה דורש שיחה. התקשרתי, הקשבתי ללחץ שדף הנחיתה הזה גרם לה יחד עם לחץ הזמן שנותר עד לפתיחת קבוצת הליווי שלה. הקשבתי גם לחוסר החיבור של שרון עם הטקסטים למרות שהיא סיפקה אותם. ״אני לא מדברת ככה״, ״אני לא רואה את עצמי בטקסט הזה״, ״כשאני מדברת עם אנשים על הקבוצות שלי אני נוגעת בהם ואני לא מרגישה את זה כאן״ היו חלק מהדברים ששמעתי משרון. ״תכתבי כמו שאת מדברת״ אמרתי לה, ״תתעלמי משפה שיווקית, דברי את הטקסט״ הוספתי והמהפך לא איחר לבוא...

בשיחת טלפון אונליין, כששרון מול המחשב שלה ואני מול שלי - שוכתב הטקסט של שרון, זה שמדבר אותה, זה שהיא מחוברת אליו, והעיצוב - כמו שידעתי מההתחלה - היא תהיה גאה בו ויש לה לגמרי על מה להיות כי היא מתנה להורים של ילדים עם צרכים מיוחדים, והמתנה הזו - שהיא שרון - עברה בדף נחיתה.



אני עוקבת אחרי הפירסומים של שרון, אחרי העבודה השיווקית שהיא עושה, הדרך שבה היא מפרסמת את דף הנחיתה ואת קבוצות הליווי שלה ואת השליחות שלה. היא תותחית ושווה לכם לעקוב אחריה.


תודה שרון על שלא וויתרת ועל שנתת לי את ההזדמנות להוכיח לך שדף הנחיתה הזה יעלה לאויר ויעשה את העבודה שלו יחד איתך.

ולכם, אם יש לכם סדנא, שירות, מוצר ואתם צריכים עזרה בלראות את עצמכם בחומרים הגרפיים שמפרסמים אתכם - דברו איתי כי העבודה יחד תמיד יוצרת תוצאה שהיא גדולה מסך החלקים שלה. לינק לדף הנחיתה של שרון https://sharonkhasson.wixsite.com/merimim




bottom of page