top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תTalia Berger spivak

את המותג שלך, אתה המותג שלך

אני רוצה לדבר איתכם על החשיבות של הניראות הדיגיטלית שלכם ורוצה לבקש מכל אחד ואחת מכם שקוראים את הפוסט:


דמיינו שאתם יושבים בקהל באולם, ממתינים להרצאה של בעלת עסק מקצועית, ששמעתם עליה רק דברים טובים ואתם משתוקקים לשמוע אותה וללמוד ממנה. המליצו לכם עליה וסיפרו לכם שהיא בעלת ידע ונסיון רבים, נחשבת כמובילה בתחומה וכל הרצאה שלה היא WOW. עכשיו דמיינו שבעלת העסק הזו נכנסת לבמה, באיפור מוגזם, שיערה פרוע, חולצתה האדומה מכופתרת בסדר לא נכון, אבזם החגורה המנומרת שלה בצד המותן, המכנס הכתום שלה מוכתם, ונעלי הסטילטו המוזהבים שלה ראו ימים טובים יותר. מה תחשבו עליה באותו רגע? עוד לפני שפתחה את הפה והתחילה בהרצאתה? מניחה שתשאלו את עצמכם: אני בהרצאה הנכונה? זו X שכל העולם מפרגן לה וממליץ עליה? למה לא טרחה להסתרק או לסדר את השיער?

למה לא התאימה את צבעי הבגדים והנעליים? למה היא לא מיישרת את החגורה? שווה לי להשאר לשמוע אותה?...

אני בטוחה שכל הסופרלטיביים ששמעת עליה ושהביאו אותך לשמוע את ההרצאה שלה נראים לך עכשיו חסרי משמעות ואולי את אפילו מטילה בהם ספק כי קשה לך לייחס אותם לאשה שעומדת על הבמה. עכשיו אני רוצה שתחשבו עליכם – בעלי עסקים מקצועיים שאומרים עליכם דברים טובים, שאפשר ללמוד מכם, שממליצים עליכם ואומרים עליכם שיש לכם ידע ונסיון רבים. שאתם אמינים ושירותיים, ומה לא... מה אתם חושבים שהקהל שניחשף אליכם ברשת (ואתם רוצים מאד להיחשף אליו) חושב עליכם אחרי שהוא רואה פוסט שלכם שהתמונה שבחרתם כהה, לא חדה, לא ישרה ורבע ממנה בכלל מחוץ לפוסט ולא רואים את כולה, והכותרת כתובה בפונט לא קריא , בגודל נורא גדול, עם ריווחים ממש צפופים בין האותיות ובצבע דומה לצבע הרקע כך שאי אפשר לקרוא, והוא מאפיל על הטקסט שמיושר בכלל לשמאל ומגיע עד הקצה, בפונט קטן מדי ובלי ריווח בין השורות?... אני בטוחה שכל הסופרלטיביים ששמעו עליך ושמביאים לקוחות פוטנציאליים להיחשף אליך, נראים להם עכשיו חסרי משמעות ואולי הם אפילו מטילים בך ספק כי קשה לך לייחס את מה ששמעו עליך עם הפוסט שמייצג... אותך.


את המותג שלך, אתה המותג שלך– ואם הפוסטים שלך לא נראים טוב, או באופן כללי הניראות הדיגיטלית שלך לא משקפת את מי שאתם – לא חשוב כמה סופרלטיביים ייאמרו עליכם – יהיה קשה להאמין לכם.



התאמת צבעים יחסי גודל נכונים בין האלמנטים השונים מיקומים שמתיישרים אחד עם השני

טקסט קריא בפונט שמתאים למסר

בגדלים, צבעים וריווחים מתאימים ״אויר״ בין האלמנטים השונים, ובין השוליים לתוכן תמונה חדה שיושבת טוב, ורואים את כולה והיא מושכת תשומת לב כל העיצוב הומוגני ונעים להסתכל עליו

כל אלה הם אלף-בית של ניראות חזותית שמצופה מכל אחד ואחת, על אחת כמה וכמה בעלי עסים כמוך וכמוני שחשוב להם ליצור רושם מעולה, לעניין, לרתק, למשוך אליהם לקוחות פוטנציאליים ולשכנע שמדובר במקצוענים, מלאי ערך, שאפשר לסמוך עליהם וכדאי לעשות איתם עסקים. תחשבו על זה...

bottom of page